An'anaviy va IP telefon tarmoqlarini loyihalash va qurish

An'anaviy va IP telefon tarmoqlarini loyihalash va qurish

Asosiy ➤ Xizmatlar ➤ An'anaviy va IP telefon tarmoqlarini loyihalash va qurish

IP-telefoniyadan foydalanish ko'plab tashkilotlar, ayniqsa mijozlar bilan faol ishlaydigan tashkilotlar uchun dolzarbdir. Bunday tizimdan foydalanish ko'plab muammolarni hal qilish va tashkilotning mijozlar bo'limi faoliyatini osonlashtirish imkonini beradi. Tizimni amalga oshirish uchun uskunalarni loyihalash va o'rnatish tashkilotning xususiyatlarini hisobga olgan holda mutaxassislar tomonidan amalga oshiriladi. Ishning dastlabki bosqichida mijozning vazifasi pudratchiga tashkilot haqida to'liq va dolzarb ma'lumotlarni taqdim etishdan iborat. Taqdim etilgan ma'lumotlarni hisobga olgan holda, turli faoliyat sohalaridagi tashkilotlar uchun IP-telefoniya loyihasi ishlab chiqilmoqda.

 IP telefoniya nima

IP telefoniya - bu Internet kanallari yordamida amalga oshiriladigan telefon aloqa tizimi. Bunday tizimlarni turli faoliyat sohalaridagi tashkilotlarda tobora ko'proq topish mumkin. Statistik ma'lumotlarga ko'ra, IP-telefoniya yechimlari savdo va xizmat ko'rsatish korxonalari uchun eng ko'p talabga ega. 

Tizim an'anaviy telefon tarmog'i abonentlari uchun mavjud bo'lgan barcha funktsiyalarni, ya'ni terish, qo'ng'iroqlarni qabul qilish va ovozli xabarlarni yozib olish imkonini beradi. Qo'shimcha uskunani o'rnatishda foydalanuvchi video qo'ng'iroqlarni amalga oshirishi, konferentsiyalar yaratishi va h.k. 

IP-telefoniya tizimi - bu dasturiy va texnik vositalar to'plami bo'lib, ulardan birgalikda foydalanish belgilangan funktsiyalarni bajarishga imkon beradi. IP-telefoniyani loyihalash va amalga oshirish ob'ektning xususiyatlarini va mijozning istaklarini hisobga olgan holda individual ravishda amalga oshiriladi. O'rnatish ishlarining murakkabligi va umuman tizimning narxi tanlangan uskunaga bog'liq.

Tizim standart telefon tarmog'ining foydalanuvchisi uchun mavjud bo'lgan barcha funktsiyalardan foydalanish imkonini beradi. Bularga quyidagilar kiradi:

  • Raqam terish;
  • Terish;
  • Ovozli aloqa.

Bundan tashqari, zamonaviy uskunalar sizga ilg'or imkoniyatlarni olish imkonini beradi, masalan, video qo'ng'iroqlarni amalga oshirish.

Ushbu turdagi aloqadan foydalanish har xil o'lchamdagi tashkilotlar uchun dolzarbdir. Statistik ma'lumotlarga ko'ra, bular asosan savdo va xizmat ko'rsatish korxonalaridir. IP-telefoniya - bu butun tarmoqning barqaror ishlashini ta'minlaydigan dasturiy va apparat vositalarining kombinatsiyasi. Loyihani ishlab chiqish va IP-telefoniyani hisoblash har bir tashkilot uchun uning xususiyatlarini (tuzilmasi, xodimlar soni, faoliyat sohasi va boshqalar) hisobga olgan holda individual ravishda amalga oshiriladi. Batafsil ma'lumot

IP telefoniya qanday ishlaydi

Tizimning tarkibi mutaxassislar tomonidan individual ravishda tanlanadi. Tizimning funksionalligi, shuningdek, uning ishlash tezligi va xavfsizligi o'rnatilgan uskunaning xususiyatlariga bog'liq. Tashkilotlar uchun bunday tizimlarning xilma-xilligiga qaramay, ular umumiy ish printsipi bilan birlashtirilgan.

  • Kiruvchi ovozli qo'ng'iroq kompyuterga yoki maxsus telefonga yuboriladi. Ovozni takrorlash uchun karnay ishlatiladi.
  • Tizim maxsus telefon yoki kompyuterdan foydalanmasdan ham ishlashi mumkin. Oddiy telefon apparatini maxsus IP shlyuz bilan birgalikda ishlatish juda mumkin. Xuddi shu shlyuz uyali telefonlarga qo'ng'iroq qilish uchun ishlatiladi.
  • Maxsus dastur - kodek yordamida ovoz analog signalga aylantiriladi va keyin Internet kanali orqali uzatiladi. Kodekdan foydalanish signal sifatini yaxshilash va uning uzatish tezligini oshirish imkonini beradi.
  • Aloqa xavfsizligini oshirish uchun uzatiladigan signallarni shifrlash uchun maxsus dasturlar qo'llaniladi.

Tizimning funksionalligini kengaytirish uchun turli xil qo'shimcha uskunalar qo'llaniladi. Uning mavjudligi va turi mijozning xohishiga qarab tizimni loyihalash bosqichida tanlanadi.

Tizimdan foydalanishning afzalliklari va kamchiliklari

IP-telefoniyadan foydalanish tashkilot tomonidan taqdim etilayotgan xizmatlar sifatini oshirish imkonini beradi. Bunday tizimni kompaniyada joriy etish sizga quyidagi afzalliklarni olish imkonini beradi:

  • Pulni sezilarli darajada tejash. Bu, ayniqsa, ko'plab shaharlararo qo'ng'iroqlar amalga oshiriladigan korxonalar uchun to'g'ri keladi. Bunday ulanishning daqiqasi narxi an'anaviy telefon aloqasiga qaraganda ancha past.
  • O'tkazilgan ma'lumotlarning to'liq maxfiyligi va xavfsizligi.
  • Agar kerak bo'lsa, qatorlar sonini ko'paytirish imkoniyati. Bunday holda, abonent hech qanday qo'shimcha xarajatlarni o'z zimmasiga olmaydi.
  • Masofadan qat'iy nazar aloqaning yuqori sifati (aloqa kanalining og'ir tirbandligi holatlarida signalning yomonlashishi kuzatilishi mumkin).

Bunday tizimdan foydalanishning kamchiliklari maxsus jihozlarni sotib olish zaruriyatini o'z ichiga oladi. Shuni ta'kidlash kerakki, ushbu toifadagi xarajatlar bir martalikdir. Tizimdan faol foydalanish bilan aloqa xizmatlarini tejash tufayli uskunaning narxi tezda qoplanadi.

O'rnatish va ishlatish xususiyatlari

IP-telefoniyani loyihalash va maxsus jihozlarni o'rnatish ob'ektning xususiyatlarini hisobga olgan holda mutaxassislar tomonidan amalga oshiriladi. Turli o'lchamdagi tashkilotlar uchun aloqa kanallarining kutilgan yukiga qarab tanlanadigan turli xil uskunalardan foydalanish mumkin.

Mutaxassislar bilan bog'lanish sizga ma'lum bir kompaniya uchun eng mos bo'lgan yuqori sifatli aloqa va uskunalarni olish imkonini beradi.

Umuman olganda, bunday aloqa turidan foydalanish tashkilotlarga keng imkoniyatlar yaratadi. Tashkilotlarda IP telefoniyaning joriy etilishi barqaror, yuqori sifatli signalni olish va shu bilan birga telefon provayderlari xizmatlarini sezilarli darajada tejash imkonini beradi. 

Tizimning asosiy elementlari

Har qanday IP telefoniya tizimi quyidagi asosiy elementlardan iborat:

  • VoIP shlyuzi;
  • Serverlarga kirish;
  • Tarmoqni boshqarish va boshqarish moduli;
  • Foydalanuvchi hisobi ma'lumotlar bazasi;
  • Mijoz terminallari.

VoIP shlyuzi - bu avtobus yordamida bir-biriga ulangan kartalar tizimi (ovoz va interfeys). Ovozli kartalar ovozli signalni siqish va uni aloqa kanallari orqali uzatish uchun, interfeys kartalari telefon va internet ulanishlari o'rtasidagi aloqa uchun zarur. 

Kirish serverlari tizimning barcha funktsiyalarini bajarishi uchun javobgardir - terish, terish, qo'ng'iroqlarni qabul qilish va hokazo. Ko'pincha bunday serverlar Windows va Unix operatsion tizimlari bilan ishlaydigan dasturiy ta'minot shaklida amalga oshiriladi.

Foydalanuvchilarni ro'yxatga olish ma'lumotlar bazasi abonentlar haqidagi barcha ma'lumotlarni o'z ichiga oladi va ko'rsatilayotgan xizmatlar darajasini belgilaydi.

Bizning mijozlarimiz

2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34

Raqamingizni qoldiring va bepul maslahat oling!

Loyihangiz uchun sarflanadigan xarajatlarni hisoblab beramiz .

Image

Biz siz bilan hamkorlik qilishdan xursand bo'lamiz

Kontaktlar

Toshkent shahri, Shayxontohur tumani, Ko‘kcha Darvoza ko‘chasi, 10-uy